پایگاه خبری صریح خبر
16:21:27 - جمعه 18 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه اسالم:از اداره کل ارشاد هیچ نسیمی به بخش اسالم نوزید
در سال جاری انتخابات بسیار مهمی را سپری کردیم که انصافا انرژی بسیار زیادی را از بچه های شورای نگهبان و فرمانداری و فرماندار محترم گرفت ، و به لطف الهی و به مدیریت خوب مسئولین ، انتخابات پر شور و نشاط بدون درگیری و آرامی را سپری کردیم

حجت الاسلام اصغر جدائی  امام جمعه اسالم در خطبه های  خوو در خصوص ایام عید نوروز اظهار داشتند :
امروز آخرین خطبه نماز جمعه سال ۹۴ است ، انگار همین دیروز بود که اولین خطبه سال ۹۴ را می خواندیم ، قرآن هم می گوید  وقتی در روز قیامت انسان ها یکدیگر را می بینند می گویند : دنیا چه زود گذشت ، نصف روز بود یا یک روز؟
یک سال از عمر ما کم شد ، برای عده ای یک سال هم به اعمال نیک و حسنات و خوبی ها و عبادات و عزاداری هایشان اضافه شد.
امام جمعه اسالم افزود:برای یک عده ای هم یک سال به گناهان و معاصی و غفلت ها و دلبستگی های شان  به دنیا ، اضافه شد .
البته در این یک سال خیلی ها به ما کمک کردند ، چه مراجع عظام تقلید ، چه هیئت امنای مساجد ، چه بعضی از خیرین ، چه بسیج و سپاه و بعضی نهاد ها  و چه عده ای از جوانان دفتر و چه شما مردم عزیز  و مومن که با حضور گرم و صمیمی  و نورانی تان ، روح امید را در قلب ضعیف بنده  حقیر ، دمیدید ؛
از همه شما تقدیر و تشکر می کنم ، در این یک سال شهر ما از لحاظ عمرانی هم پیشرفت های خوبی داشت ، گرچه لازم بود ولی کافی نبود
وی ادامه داد:ای کاش در این بودجه هایی که چندین ماه طول می کشد که به تصویب برسد ، قید شود که بخش ها هم جزو مناطق کشور و شهروندان بخش ها هم ایرانی هستند،از مدیر کل اوقاف هیچ خیری ندیدیم ؛و هیچ اثری هم ندیدیم گر چه مورد لطف مسئول محترم اداره شهرستان هستیم.از اداره کل ارشاد هم هیچ نسیمی به بخش اسالم نوزید ؛انتظاراتمان از رئیس کمیته امداد شهرستان هم برآورده نشد ؛البته مورد لطف رئیس کل سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور قرار گرفتیم ؛
در زمینه های آسفالت جاده ها ، پیشرفت خوبی شد.اداره برق هم حرکت های خوبی داشت ؛در بعضی روستا ها گاز کشی شد که جای تقدیر و تشکر دارد .
وی افزود:در سال جاری انتخابات بسیار مهمی را سپری کردیم که انصافا انرژی بسیار زیادی را از بچه های شورای نگهبان و فرمانداری و فرماندار محترم گرفت ، و به لطف الهی و به مدیریت خوب مسئولین ، انتخابات پر شور و نشاط بدون درگیری و آرامی را سپری کردیم ، البته کم و بیش تخلفاتی هم داشتیم ولی روی هم رفته به خیر و خوشی سپری شد .
در ضمن خیلی ها سال گذشته کنار ما بودند و دیگر امروز نیستند ، روحشان به ملکوت آسمان ها پر کشید؛ خداوند روحشان را شاد کند . و بر آن ها رحمت آورد.
جدایی خاطر نشان کرد:
متاسفانه امسال به خاطر هم زمانی فاطمیه اول با ایام انتخابات ، فاطمیه اول کمی مظلوم واقع شد.
به فضل الهی سعی ما بر این خواهد بود که سال آینده  عزای حضرت فاطمه زهرا (س) را همزمان مثل شب عاشورا در همه مساجد برپا کنیم.
از همین الآن از هیئت امنای همه مساجد می خواهم که برای سال آینده ، شب شهادت و شام غریبان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خودشان را آماده کنند .
متاسفانه خبر دار شدم که در بعضی از مناطق بخش و حتی شهرستان در شب شهادت و روز شهادت مراسم عروسی بر پا شده ، این کار عین بی حرمتی و بی ادبی به محضر بی بی دو عالم و به محضر امامان معصوم و امام زمان هست.
من این بی حرمتی ها را تحمل نمی کنم ،و از نهاد های مربوطه انتظار داشتیم که در این رابطه برخورد جدی می کردند و اجازه چنین جسارتی را به چنین افرادی که بعضا چهره وهابی را هم داشتند ، ندهند .
جدایی افزود:پیشنهاد بنده این است که اداره اماکن و نیروی انتظامی لیست ایامی که در آن شب ها و روز ها عزای دینی و عمومی هست به همه مراکز اعلام کنند.
و حتی در منازل هم اجازه چنین گستاخی هایی به کسی داده نشود .
اداره ارشاد هم بایستی به ارکست ها و خواننده ها این لیست را بدهد و تذکر بدهد که در چنین ایامی دعوت ها را قبول نکنند .
از این به بعد ، بنده در این امور کوتاه نخواهم آمد و با تمام وجود با این پدیده بی حرمتی به ایام الله مبارزه خواهم کرد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi