پایگاه خبری صریح خبر
15:43:27 - یکشنبه 30 ژانویه 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش سفر نمایندگان دولت
بازدید نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال و نمایندگان عالی ریاست محترم جمهور از پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه
سیدحمید سجادی ، همچین ضمن ورود به شهرستان تالش از پل اصلی شهر اسالم که بر اثر سیلاب ۲۱ مهر ۱۳۹۸ تخریب شده بود و در دست احداث است، بازدید کرد.

به گزارش پصریح خبر صبح روز جمعه هشتم بهمن ، همزمان با پانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان ، حسن محمدیاری نماینده مردم شریف تالش ، رضوانشهر و ماسال به اتفاق عیسی زارع پور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده ریاست محترم جمهور وارد شهرستان رضوانشهر شد و از صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) بازدید کرد. وی ضمن بازدید از این کارخانه از نزدیک روند تولید و مشکلات موجود این کارخانه را بررسی کرد.

همچنین در ادامه ، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور با حضور در شهرک ولیعصر چوکا از امکانات ورزشی و زیرساخت های آن مجموعه بازدید بعمل آورد.

سیدحمید سجادی ، همچین ضمن ورود به شهرستان تالش از پل اصلی شهر اسالم که بر اثر سیلاب ۲۱ مهر ۱۳۹۸ تخریب شده بود و در دست احداث است، بازدید کرد.

بازدید از کنارگذر ورودی شهر تالش از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان بود.

پل اسالم و کنارگذر شهر تالش، دو پروژه مهم این شهرستان می باشد که جهت تکمیل نیاز به اعتبارات ملی دارند و در صورت بهره برداری، ترافیک شدید و طاقت فرسای موجود در مسیر ترانزیتی رشت – آستارا را به شدت کاهش می دهد.

وزیر ورزش و جوانان به اتفاق نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال و جمعی از مسئولین شهرستانی در ادامه با حضور در استادیوم پوریای ولی این شهر، میزان پیشرفت عملیات بهسازی و تکمیل زیرساخت های این استادیوم را از نزدیک بررسی کرد.

حمید سجادی در جلسه شورای اداری فرمانداری تالش در حضور مسئولان و نمایندگان طبقات مختلف مردم گفت: نمایندگان دولت به نیابت از رییس جمهور، اختیار بررسی کامل و گزارش مشکلات پروژه های مهم و راکد را دارند و خیر و برکات این بازدیدها و سفرها را بارها مشاهده کرده ایم.

وی تکمیل پل اسالم و کنارگذر تالش را از نیازهای مهم این شهرستان برای رفع گره های ترافیکی دانست و گفت: با پیگیری مشکلات اعتباری این پروژه ها در دولت، درصدد تکمیل عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه پوریای ولی تالش را به جهت قرار گرفتن در دامنه چشم اندازهای طبیعی، مشابه ورزشگاه های برخی کشورهای اروپایی توصیف کرد و افزود: استاندارد سرانه ورزشی در جهان سه متر اما در کشور ما به طور میانگین ۷۵ صدم متر است و این میزان باید تقویت شود.

حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اعلام وجود ۱۰۳ کیلومتر نوار ساحلی خزر در این شهرستان، رفع موانع احداث اسکله چندمنظوره را خواستار شد و گفت: برابر اعلام و قول پیمانکار این پروژه، در صورت عملیاتی شدن این پروژه زمینه اشتغال یکهزار نفر در مرحله نخست تامین خواهد شد.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و دیدار مردمی چهره به چهره در محل فرمانداری تالش از دیگر برنامه های سفر سجادی به بزرگترین شهرستان غرب گیلان بود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان سفر خود به تالش، موارد لازم را جهت طرح در جلسه شورای عالی اداری استان گیلان که با حضور دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در رشت برگزار می شود، جمع بندی کرد

در پایان ؛ حسن محمدیاری نماینده مردم شریف تالش ، رضوانشهر و ماسال به اتفاق زارع پور وزیر ارتباطات و نماینده عالی ریاست محترم جمهور به منظور بررسی مشکلات شهرستان ماسال و جمع بندی جهت اطلاع آن به ریاست محترم جمهور ضمن حضور در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال اظهار کرد: در چهار دهه گذشته، انقلاب اسلامی ایران که در تلاش است الگوی جدیدی از حکمرانی را در جهان به نمایش بگذارد بسیار تحت فشار از قبیل تحریم ها و فشار های اقتصادی قرار گرفته است اما ملت همچنان ایستاده و با وجود تورم بیکاری و سایر مشکلات درحال ترقی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای سد لاستیکی تا پایان سال تامین می‌شود و این موضوع را در محضر رییس جمهور اعلام خواهم کرد ولی نباید انتظار داشت یک شب همه چیز حل شود زیرا حل مشکلات نیاز به زمان دارد و باید با برنامه ریزی دقیق انجام شود.

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi