پایگاه خبری صریح خبر
23:25:39 - چهارشنبه 30 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام تبریک فرماندار تالش بمناسبت ۱۲ فروردین ،روز جمهوری اسلامی
فرماندار تالش به مناسب فرا رسیدن ۱۲ فروردین ،روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد

IMG18491876
به گزارش صریح خبر علی فتح اللهی، فرماندار تالش با صدور پیامی فرارسیدن روز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) را تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

دوزدهم فروردین ۱۳۵۸ ، روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تاثیرگذارترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است.

در این روز ، پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رای حداکثری امت همیشه در صحنه ، به رهبری امام خمینی (ره) ، مهر تایید و تاکید گرفت.

در روز دوازدهم فروردین ۱۳۸ ، امید و خون تازه ای در رگ های خشکیده ملت های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه ای نوین و تاثیرگذار برای ساختن جامعه ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد و در این روز به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) ، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.

امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، روز ۱۲ فروردین را یکی از بزرگترین اعیاد ملت ایران دانستند و در این باره فرمودند: صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است ، از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

اینجانب باتبریک این عید و یوم الله بزرگ به عموم مسلمانان و ملت شریف ایران ، بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان تالش ، موفقیت و سربلندی همگان را در راستای آرمان های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی فتح اللهی

فرماندار شهرستان تالش

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi