پایگاه خبری صریح خبر
21:08:41 - یکشنبه 19 مه 2024
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نشست با رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان مطرح شد؛
با تلاش هیأت های ورزشی عملکرد ورزش تالش باید بیش از گذشته درخشان باشد.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان تالش گفت: با توجه به رتبه دوم تالش از نظر  وسعت جغرافیایی و جمعیتی در استان، عملکرد ورزش شهرستان باید بیش از گذشته درخشان باشد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان تالش گفت: با توجه به رتبه دوم تالش از نظر  وسعت جغرافیایی و جمعیتی در استان، عملکرد ورزش شهرستان باید بیش از گذشته درخشان باشد.

به گزارش صریح خبر محمدتقی نظیری، صبح امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در نشست با رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان ضمن تأکید بر برنامه ریزی دقیق بر اساس تقویم سالانه رشته های ورزشی عنوان کرد: هیأت های ورزشی باید برنامه های سالانه خود اعم از مسابقات، جشنواره ها و کلاس های آموزشی و… را بر مبنای تقویم سالانه فدراسیون مربوطه تنظیم نمایند تا از هیچ برنامه ای جا نمانند. همچنین بابیان این موضوع که روزپنجشنبه هفته جاری جامعه ورزش شهرستان میبایستی باردیگر باحضور پرشورخوددرمراسم یادواره شهداکه در رشت برگزارمیگرددهمدلی خودرا نشان دهند.

نظیری بااشاره به اینکه ۶۸۷۷ورزشکار سازمان یافته درسال گذشته درشهرستان بوده در ادامه بر لزوم تأکید هیأت ها بر بیمه ورزشی ورزشکاران خود اشاره کرد و افزود: کلیه ورزشکاران موظف با داشتن بیمه ورزشی هستند، لذا از هیأت های ورزشی خواست نسبت به پیگیری بیمه های ورزشی ورزشکاران خود اهتمام جدی ورزند.

رئیس ورزش و جوانان تالش در ادامه گفت: سال گذشته ۲۲مجوز باشگاهی درشهرستان صادر گردیده ،کلیه باشگاه های ورزشی که فعالیت ورزشی دارند باید مجوز فعالیت ورزشی از ورزش و جوانان داشته باشند لذا هیأت های ورزشی بر این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

نظیری در ادامه با تأکید بر حفظ شئونات اسلامی در تمرینات و فعالیت های ورزشی  افزود: تالش از گذشته تا کنون در عرصه های ملی و بین المللی موفق بوده لذا وجود قهرمانان ملی و بین المللی تالشی در رشته های مختلف ورزشی خود گواه بر این موضوع است، لذا رعایت حجاب و عفاف و شئونات اسلامی می‌تواند جایگاه ارزشمند ورزشکار را در همه عرصه ها  اثبات کند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi