پایگاه خبری صریح خبر
14:46:11 - یکشنبه 30 آوریل 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید فرماندار تالش در جلسه ستاد  سامانداهی سواحل
🔻آماده سازی طرح های سالم سازی دریا تا پایان اردیبهشت ماه
  🔻 برگزاری برنامه های فرهنگی و نشاط آور در طرح های  سالم سازی دریا   🔻اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریا در سال جدید به ریاست مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش و مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.   🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، فرماندار تالش با تقدیر و […]

 

🔻 برگزاری برنامه های فرهنگی و نشاط آور در طرح های  سالم سازی دریا

 

🔻اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریا در سال جدید به ریاست مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش و مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.

 

🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، فرماندار تالش با تقدیر و تشکر از بخشداران ، فراجا ، سپاه ، بسیجیان ، ورزش و جوانان ، شبکه بهداشت و درمان ، جمعیت هلال احمر و دهیاران نوار ساحلی که در سال گذشته در طرح سالم سازی دریا همکاری و همراهی لازم را صورت دادند گفت : در سال گذشته طرح سالم سازی دریا مصادف با آزاد سازی حریم دریا بود که منجر به نواقصاتی در طرح ها و شناگاه شد شهرداران به همراه مدیران طرح ها بر برطرف نمودن نواقص اهتمام جدی داشته باشند.

 

🔻مهندس کیا عاشوری عنوان کرد : نقطه قوت و بزرگترین ظرفیت شهرستان گردشگری است که می تواند موجب رونق اقتصادی در شهرستان شود.

 

🔻وی افزود : شهرستان تالش با دارا بودن بیش از ۹۳کیلومتر نوار ساحلی و جنگل ها و مناطق کوهستانی که از نظر زیبایی از بقیه شهرستان ها متمایز گشته و هر مسافری که وارد استان گیلان می شود دوست دارد از زیبایی های شهرستان تالش نیز بازدید کند.

 

🔻نماینده عالی دولت با تاکیدبه بخشداران ، شهرداران و مدیران طرح ها در آماده سازی طرح ها گفت  : سواحل شهرستان با زیبایی های خاص خود دارای ظرفیت ها و ویژگی های خوبی برای توسعه صنعت گردشگری می باشد، طرح سالم سازی دریا تا پایان اردیبهشت ماه آماده و به استاندارد های مطلوب برسد و با محوریت شهرهای تابعه در هریک از شهر ها یک شناهگاه آماده تا مورد استفاده مردم و مسافرین قرار گیرد.

 

🔻مهندس عاشوری با تشریح اهداف و وظایف مدیران طرح های سالم سازی گفت : شاخص های یک طرح خوب از لحاظ امنیت ، زیبایی ، اسکان ، بهداشتی مشخص شده است و برای همه مدیران طرح ها ابلاغ شده است و مسئولین توجه جدی به برنامه های فرهنگی و نشاط آور در طرح سالم سازی دریا داشته باشند.

 

🔻فرماندار تالش عنوان کرد: با توجه به آزاد سازی حریم دریا نقطه خطر آفرین در نوار ساحلی شهرستان نسبت به سال قبل بیشتر شده است .ضمن تقدیر و تشکر از ناجیان غریق و دهیاران  نوار ساحلی ، بخشداران و اداره ورزش و جوانان نسبت به شناسایی و بکار گیری ناجیان غریق در نقاط خطر آفرین اقدام کنند.

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi