پایگاه خبری صریح خبر
23:36:55 - جمعه 31 مه 2024
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسعود قوی پنجه شهردار حویق از روکش آسفالت میدان ولایت شهرحویق خبر داد.
شهردار شهر حویق از اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان محوری و پرتردد در میدان ولایت شهر حویق به عنوان یکی از ورودی های اصلی شهر از سمت آستارا خبر داد‌.

مسعود قوی پنجه شهردار حویق از روکش آسفالت میدان ولایت شهرحویق خبر داد.

شهردار شهر حویق از اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان محوری و پرتردد در میدان ولایت شهر حویق به عنوان یکی از ورودی های اصلی شهر از سمت آستارا خبر داد‌ و گفت: در پی تحقق این وعده، ترددها و بار ترافیکی در این خیابان بین شهری روان تر می شود.:مهندس قوی پنجه امروز(پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) همراه با آقای خورشیدی رئیس محترم شورای اسلامی شهر از مراحل پایانی عملیات روکش آسفالت دور میدان ولایت بازدید به عمل آوردند، بهسازی و رفع مشکلات و خرابی آسفالت میدان ولایت، همواره از دغدغه های شهروندان منطقه بوده است.
قوی پنجه، با بیان اینکه آسفالت  این میدان که از محورهای پرتردد به شمار می رود، با ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع روکش آسفالت عملیاتی شد، ایشان اظهار داشت: تحقق این وعده که از مطالبات جدی شهروندان بود ،بی شک تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی ترددها خواهد داشت.
مسعودقوی پنجه، درپایان از اعضای محترم شورای شهرحویق ،پیگیری دلسوزانه مهندس شفیقیان،معاون امورهماهنگی عمرانی و از مهندس موذن،فرماندار زحمتکش شهرستان، قدردانی نمودند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi