پایگاه خبری صریح خبر
23:02:53 - چهارشنبه 5 ژوئن 2024
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در محاکم قضایی گیلان
رئیس کل دادگستری گیلان گفت : انتخابات پرشور با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری همه مسئولان این رویداد مهم سیاسی کشور به نحو احسن اجرا و برگزار شود.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت : انتخابات پرشور با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری همه مسئولان این رویداد مهم سیاسی کشور به نحو احسن اجرا و برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درنشست شورای مدیریت پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و خادمان شهید افزود: بعد ازسانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش بر اساس قانون اساسی و به فرمان رهبر معظم انقلاب باید انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه شورا‌های پیشگیری از جرائم انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است، گفت: در این شورا‌ها اقدامات مجرمانه‌ای که در فرآیند انتخابات انجام می‌شود و سلامت انتخابات را خدشه دار کند مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای قضایی استان با اعلام اینکه شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی نیز در محاکم قضایی تشکیل شده است افزود: در این شعب مطابق مقررات و ضوابط به تخلفات گزارش شده با دقت رسیدگی می‌شود.
وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در کشور اضافه کرد: همه مسئولان اجرایی و مدیران استانی باید بر اصل بی طرفی در انتخابات پایبند باشند و از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغ هیچ نامزدی نباید استفاده کنند.
رئیس کل دادگستری گیلان شرکت در انتخابات را تکلیف همگان دانست و گفت : انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین نحو برگزار شود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi