پایگاه خبری صریح خبر
13:10:55 - پنج‌شنبه 5 ژانویه 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید فرماندار تالش بر تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران  های احتمالی
🔹مهندس عاشوری بحث نان در مواقع بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و بر پیگیری سوخت جایگزین خبازیها تاکید کرد.

مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش در جلسه ستاد پیشگیری ؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بیان کرد: ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران  های احتمالی  تاکید کرد.

🔹وی با اشاره بر آغاز فصل سرما با اشاره به فرهنگ درست استفاده در مصرف گاز گفت: مصرف بهینه و صرفه جویی از موارد بسیار مهمی است که باید توسط ادارات ، مساجد ، مدارس و عموم مردم آن را رعایت کنند.و واحدهای صنفی ، خدماتی ، تجاری و مرغداری ها آمادگی لازم را برای کاهش مصرف گاز را داشته باشند.

🔹مهندس عاشوری بحث نان در مواقع بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و بر پیگیری سوخت جایگزین خبازیها تاکید کرد.

🔹فرماندار تالش خاطرنشان کرد: مدیریت بحران برف و باران در سطح شهرها برعهده شهرداریها و در سطح روستاها برعهده دهیاران است ، شهرداران و بخشداران از امروز آمادگی کامل در برابر بحران احتمالی را داشته باشند.

🔹نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی در روز های آینده وزش بادگرم بیشتر در مناطق کوهستانی همراه خواهد بود ، اداره منابع طبیعی و دستگاه های مرتبط تمهیدات لازم برای مقابله با  هرگونه بحران آتش سوزی در جنگل ها را داشته یاشند و همچنین از روز یکشنبه هفته آتی موج جدید بارشی در ارتفاعات به صورت برف خواهدبود که تمهیدات لازم توسط دستگاه های اجرایی اتخاذ گردد.

🔹وی با اشاره به اینکه سال زراعی جدید را درپیش داریم پیگیری امور آب برای کسب آمادگی پیمانکاران برای استفاده از ظرفیت بند ز تبصره ۸ قانون بوجه در اولویت کاری خود قرار بدهند.

🔹در ادامه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گزارشات خود را از اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند.

🗓 ۱۵دی  ۱۴۰۱
#صریح_خبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi