پایگاه خبری صریح خبر
9:52:08 - چهارشنبه 14 دسامبر 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صورتجلسه تعیین و تکلیف مالکیتی باشگاه فرهنگی ورزشی چوکای تالش
۹-مقرر گردید مالک باشگاه ظرف مدت سه روز جلسه ای با کادر فنی و بازیکنان و مدیریتی تیم اقدام لازم را معمول و نهایتاً ظرف مدت یک هفته هیئت مدیره جدید را انتخاب و مراحل قانونی اعلام نمیاد.

جلسه ای مبنی بر تعیین وضعیت مالکیتی تیم فوتبال چوکا تالش با حضور دادستان محترم شهرستان تالش ،معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش،معاونت محترم امور ورزشی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان،ریاست محترم هیئت فوتبال استان،سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش ،دبیر هیئت فوتبال شهرستان تالش و آقای نامداری مالک باشگاه فرهنگی ورزشی چوکا تالش برگزار شد،
مصوبات جلسه:
۱-مقرر گردید آقای نامداری بر ادامه مالکیت باشگاه اذعان داشته و مسئولیت کلیه اقدامات و تصمیمات در باشگاه برعهده ایشان خواهد بود.

۲-مقرر گردید آقای نامداری نسبت به ثبت سند باشگاه و مالکیت آن اسرع وقت اقدام لازم را از طریق مراجع قانونی معمول نماید.

۳-اقای نامداری با وضع موجود و آگاهی نسبت به مشکلات باشگاه نسبت به تحویل باشگاه اقدام لازم را معمول داشته و پاسخگوی کلیه تعهدات قبلی و فعلی باشگاه خواهد بود.

۴-اقای نامداری مقرر گردید ۱۰٪از کل قرارداد بازیکنان و کادر فنی را ظرف مدت سه روز و ۱۰٪ دیگر قبل شروع نیم فصل به اشخاص یاد شده و پرداخت گردد.

۵-مقرر گردید جناب آقای نامداری نسبت به بارکردن پنجره نقل و انتقال بازیکنان تا پایان دی ماه یک هزار چهارصد و یک اقدام کند.
۶-مقرر گردید هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص تعیین تکلیف و تحویل کارت بازی،البسه و لوازم تمرین همکاری لازم با حضور مالک یا نماینده باشگاه معمول گردد.
۷-مقرر گردید تا زمان انتقال قطعی تیم چوکا به آقای نامداری نامه نگاری و مکاتبات اداری از طریق هیئت فوتبال شهرستان تالش انجام پذیرد.

۸-پیگیری مراحل قانونی واگذاری تیم چوکای تالش از طریق فدراسیون و هیئت فوتبال استان توسط نامداری در اسرع وقت صورت پذیرد.

۹-مقرر گردید مالک باشگاه ظرف مدت سه روز جلسه ای با کادر فنی و بازیکنان و مدیریتی تیم اقدام لازم را معمول و نهایتاً ظرف مدت یک هفته هیئت مدیره جدید را انتخاب و مراحل قانونی اعلام نمیاد.

#لازم به ذکر است،عدم انجام تعهدات توسط مالک در موعد یادشده به شرح فوق به منزله ی عدول و اعلام انصراف ایشان از ادامه تیمداری بوده و مالکیت تیم به هیئت فوتبال شهرستان تالش واگذار خواهد شد و نامبرده حق هرگونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب و ساقط نموده

 

خبرنگار فاطمه غریب ناوی

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi