پایگاه خبری صریح خبر
14:06:35 - یکشنبه 13 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمله و مصدوم کردن چهار مامور یگان حفاظت منابع طبیعی در تالش
دراین اقدام راننده تراکتور، “سلیمان جهان بین” یکی از ماموران یگان حفاظت را از ناحیه پا مورد حمله قرار داد و مجروح کرد که از سوی همکارانش به بیمارستان شهید نورانی تالش انتقال داده شد.

ساق-پا-۲۵۰x172 (1)
به گزارش صریح خبر چهار مامور یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش روز گذشته (شنبه) در حین انجام وظیفه و گشت زنی با یک تراکتور برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه از روی لوله گاز در روستای ساحلی آلالان خلیف آباد مواجه شدند که برای توقف تراکتور، اقدام کردند که مورد حمله این تراکتور قرار گرفتند.

دراین اقدام راننده تراکتور، “سلیمان جهان بین” یکی از ماموران یگان حفاظت را از ناحیه پا مورد حمله قرار داد و مجروح کرد که از سوی همکارانش به بیمارستان شهید نورانی تالش انتقال داده شد.

تراکتور برداشت کننده غیرمجاز شن و ماسه پس از این ماجرا ، فرار کرد ولی پس از چند ساعت تعقیب گریز، متوقف و راننده آن بازداشت شد.

سلیمان جهان بین در بیانات خود در بیمارستان شهید نورانی تالش اظهار کرد: این راننده متخلف ، به سمت ماموران حمله ور شد که بقیه فرار کردند ولی مرا از ناحیه پا مورد حمله قرار داد که دراین حمله ماهیچه و مچ پای من آسیب وارد شد و ساق پا نیز طبق عکسی که در بیمارستان شهید نورانی تالش گرفته شد، ترک برداشته است.

وی نداشتن حمایت کافی قانونی را دلیل حمله ور شدن به نیروهای یگان حفاظت دانست وخاطرنشان کرد: انتظار ما از مسوولان این است که در هنگام درگیری با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه و یا قاچاقچیان چوب، از ماموران خود دفاع کنند.

مامور مصدوم یگان حفاظت تالش وضعیت تعدادی از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان مشخص نیست و از حق و حقوق و مزایای کافی بیمه ای برای درمان خود برخوردار نیستند و در مقابل تخریب کنندگان طبیعت از آنها حمایت لازم صورت نمی گیرد
در سال جاری این چهارمین حمله قاچاقچیان در منطقه تالش به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی است که یک سرباز بر اثر همین حمله با چاقو فلج و خانه نشین شده و بقیه نیز مجروح شده اند.
کاسپین

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi