پایگاه خبری صریح خبر
16:22:11 - یکشنبه 13 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکری : اولویت، اشتغال جوانان است
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهت‌گیری در بحث معیشت مردم و اشتغال جوانان بیشترین هدف در لایحه بودجه‌ سال ۹۵ است، خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی بنده نیز برای سه شهرستان مذکور ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم است

download (7)

به گزارش صریح خبر محمود شکری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت بیمارستان در دست ساخت این شهرستان، اظهار کرد: قرار است که بیمارستان جنرال تالش با توجه به تأمین مالی پیمانکار در هفته دولت ۹۵ تحویل و افتتاح شود.

وی تصریح کرد: اگر روند ساخت بیمارستان تالش به صورت فعلی پیش رود به مرحله بهره‌برداری در تاریخ مذکور خواهیم رسید.

منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس دهم، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تالش را در چهار طبقه به مساحت ۳۴ هزار متر مربع در ورودی این شهرستان در حال ساخت عنوان کرد و گفت: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلف است.

وی درمانگاه، اورژانس، آزمایشگاه، اتاق عمل، اتاق زایمان، بستری زنان و زایمان، بخش جراحی، بستری کودکان، استریل مرکزی، سی.سی.یو و آی.سی.یو را از بخش‌های بیمارستان تالش عنوان کرد.

شکری ساخت بیمارستان تالش را یکی از نیازهای اساسی و ضروری حوزه بهداشت و درمان برای این شهرستان تالش عنوان کرد.

وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۵ کشور، گفت: در این لایحه اولویت اصلی براساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری در ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود معیشت مردم است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهت‌گیری در بحث معیشت مردم و اشتغال جوانان بیشترین هدف در لایحه بودجه‌ سال ۹۵ است، خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی بنده نیز برای سه شهرستان مذکور ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم است.

وی یادآور شد: در کنار ایجاد اشتغال و معیشت مردم، خدمات عمومی نیز فراهم می‌شود و توسعه پایدار از اهداف مهم بوده و نقش مهمی در اشتغال پایدار برای جوانان دارد.

شکری از عملیاتی کردن طرح‌های خود برای برطرف شدن بیکاری جوانان شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال خبر داد.

وی با بیان اینکه دولت می‌تواند با اراده اشتغال ایجاد کند، متذکر شد: در آینده نتیجه طرح‌های مذکور را به آگاهی مردم و جوانان می‌رسانم

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi