پایگاه خبری صریح خبر
18:26:53 - دوشنبه 29 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جناب رنجکش آمارنادرست ندهید !!/تعداد غرق شدگان در تالش دو نفر /چه کسی مسول ساماندهی سواحل است ؟!
چه ارگان و نهادی متولی رفع نقاط خطر آفرین میباشد؟! یا حداقل اجازه شنا کردن در چنین نقاطی را به مسافرانی که شناخت از این نقاط ندارند را ندهد و متولی ساماندهی این نقاط و سواحل چه کسی است ؟

۸۲۲۰۸۸۴۵-۷۰۹۷۶۹۲۵

به گزارش صریح خبر یونس رنجکش ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی امروز (دوشنبه )  در گفتگو با خبرگزاری ایرنا (اینجا ) تعداد غرق شدگان از خرداد امسال تا کنون را ۱۸ نفر اعلام نمود وی «بیشترین تعداد غرق شدگان در استان را شامل شش نفر در شهرستان رودسر و کمترین غرق شدگان را در شهرستان های تالش، رشت و لنگرود با یک نفر ذکر کرد»

اینکه این تعداد از ابتدای خرداد امسال درست یا خیر مورد نظر ما نیست و ان شالله که درست است و حتی اینکه چرا امار از ابتدای خرداد ارائه  میشود هم جای تعجب دارد و مجال پرداختن به ان نیست و فقط به این نکته در این بحث بسنده مینماییم که بنا بر اساس امار هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان تعداد غرق شدگان در دریا در  سال جاری تا کنون ۲۸ نفر میباشد و کل تعداد غرق شدگان در دریا و رودخانه بنا بر اعلام پزشکی قانونی در سال جاری تا پایان مرداد ماه ۵۵ نفر اعلام شد.

اما انچه که مد نظر است این است که در شهرستان تالش که اقای رنجکش اعلام فرموده اند یک نفر در دریای غرق شده است این امار و اطلاعات قطعا نادرست است چرا که در مرداد ماه سال جاری یک جوان در خطبه سرای تالش و نیز یک فرد تقریبا ۳۸ ساله در ساحل تکی تالش در دریا غرق شدند که نشان میدهد دو نفر در تالش بر اثر غرق شدن در دریا فوت شده اند و هر کس این را نداند دبیر محترم ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی بهتر باید این امار و اطلاعات را داشته باشد

و اینکه فرموده اند :« تمامی غرق شدگان در مناطق خطرآفرین شنا کرده اند.» سوال این است جناب رنجکش اساسا چرا برای این نقاط خطر آفرین تمهیداتی اندیشیده نمی شود که شاهد چنین حوادث تلخی و عزادار شدن خانواده ها نباشیم؟! و چه ارگان و نهادی متولی رفع نقاط خطر آفرین میباشد؟! یا حداقل اجازه شنا کردن در چنین نقاطی را  به مسافرانی که شناخت  از این نقاط ندارند را ندهد و متولی  ساماندهی  این نقاط و سواحل  چه کسی است ؟

  1. گیلان نوین   آگوست 31, 2016  

    سلام و خسته نباشید این خبر در گیلان نوین کار شد باتشکر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi