پایگاه خبری صریح خبر
10:24:43 - سه‌شنبه 3 ژانویه 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دومین دور از  بازدیدها و نشست هم اندیشی با مسئولین بخش صورت گرفت
حضور فرماندار تالش در بخش کرگانرود
🔻عاشوری دراین نشست  بر اصلاح و بهسازی راه روستایی زرمی و پی سرا از دستگاه های  ذیربط خواستار و بر ساماندهی سریعتر آن تاکید نمود .

 

🔻نشست هم اندیشی فرماندار تالش و  جمعی از مسئولین‌شهرستانی با روسای شورای اسلامی روستا و دهیاران و شورای شهر و شهردارلیساردر دومین دوره حضور فرماندار در سطح بخش های تابعه شهرستان درسالن جلسات بخشداری کرگانرودبرگزار شد.

🔻به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، در این نشست اعضای شوراهای اسلامی ودهیاران بخش کرگانرود  مسایل ومشکلات مناطق روستایی این بخش را با فرماندار تالش در میان گذاشته و خواستار کمک به حل مشکلات و توجه مسوولان نسبت به این بخش شدند.

🔻فرماندار تالش گفت: رسیدگی و حل و فصل مسائل و مشکلات روستائیان  از اولویت های کاری دهیاران و شوراها می باشد.

🔻کیا عاشوری درادامه افزود:تمام اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها توسط شورا تصویب می شود و این امر نشان دهنده نقش مهم شوراها در تصویب اعتبارات است.

🔻وی در ادامه تسریع در اجرای طرح های عمرانی در راستای پیشرفت و آبادانی روستاها را از مهمترین وظایف شوراها و دهیاری ها دانست و برروند ساماندهی هر چه سریع تر  پسماند شهر لیسار تاکید نمود .

🔻کیا عاشوری بااشاره به  حرکت همسو شوراهای اسلامی شهر و روستا و پشتیبانی شهرداران و دهیاران بر تسریع  در انجام پروژه های مختلف این بخش در حوزه آب ، برق ، گاز را خواستارشد

🔻عاشوری گفت: پروژه های در حال انجام بنیاد مسکن تالش در این بخش  آسفالت روستای داوان ۱۰ هزار مترمربع به طول ۲ کیلومتر ، روستای اوتار محله ۱۲۰۰ متر  و پروژه بازنگری طرح هادی در روستاهای خطبه سرا ، هله دمه ، کشاور محله و … نیز در هفته آتی بنیادمسکن در بخش کرگانرود انجام خواهدداد.

🔻وی در ادامه پروژه های تحت اقدام حوزه منابع طبیعی را  پروژه کاداستر (حدنگاری)اراضی ملی و دولتی در بخش کرگانرود و اجرای پروژه آبخیزداری سد سرشاخه گیر خطبه سرا (بنون) نام برد.

🔻فرماندار تالش تاکید کرد تا لیست جامع خانوارهای خانه پز و عشایری بخش کرگانرود توسط  دستگاه های ذیربط تهیه  و در سامانه بارگذاری شده تا آرد عشایر و خانوار های خانه پز تامین گردد.

🔻عاشوری دراین نشست  بر اصلاح و بهسازی راه روستایی زرمی و پی سرا از دستگاه های  ذیربط خواستار و بر ساماندهی سریعتر آن تاکید نمود .

🔻وی  با تاکید برهمکاری و هم یاری سریع و صریح  دهیاران با اداره آب و فاضلاب و قرارگاه محرمیت زدایی گفت:  دهیاران مناطقی که از نظر آب شرب در دوران تنش آبی با مشگل مواجه بوده را  در دستور کار قرار دهند و از طریق قرارگاه محرمیت زدایی مشکلات  آب شرب  منطقه را حل کنند.

🔻فرماندار تالش  از مناطق مختلف این بخش از جمله زمین پسماند شهر لیسار و تاکید بر ساماندهی آن  ، زمین چمن مصنوعی، پارک کودک در حال احداث شهر لیسار بازدید بعمل آورده و خواستار تسریع در امر ساماندهی پروژه ها شد.

#صریح_خبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi