پایگاه خبری صریح خبر
12:38:35 - شنبه 28 ژانویه 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمله مسلحانه به سفارت باکو رد تهران/یک نفر کشته شد
موضوع تیراندازی در سفارت شخصی و ناموسی بوده است

🔹 ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه مهاجم یا مهاجمانی به سمت سفارت باکو در تهران حمله می کنند که در نتیجه آن رئیس حراست سفارت باکو کشته و یک فرد دیگر زخمی می شود.

🔹مهاجم مسلح به سلاح های خودکار بوده و توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. تحقیقات نهاد های امنیتی به سرعت آغاز شده است.

🔹بیانیه وزارت امور خارجه آذربایجان: در ۲۷ ژانویه، حدود ساعت ۸:۳۰ صبح، حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران، انجام شد.

🔹مهاجم به بخش امنیتی سفارت نفوذ کرده و با اسلحه کلاشینکف رئیس سرویس امنیتی سفارت را کشت.

🔹دو مامور امنیتی سفارت هنگام دفع حمله مجروح شدند. وضعیت آنها رضایت بخش است. این جنایت هم اکنون در حال بررسی است؛

▪️رئیس پلیس پایتخت:

🔹یک فرد صبح امروز با ورود به سفارت آذربایجان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی نموده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

🔹 با سرعت عمل پلیس فرد مهاجم بلافاصله دستگیر و تحقیقات از وی ادامه دارد.

🔹 این فرد به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده است.

🔹در تحقیقات اولیه فرد مهاجم انگیزه خود را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرده است.

▪️خبر تکمیلی موضوع تیراندازی در سفارت شخصی و ناموسی بوده است

🔹برابر اخبار تکمیلی صبح امروز جمعه ۷ بهمن ماه برابر خبر دریافتی از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در خصوص ورود یک نفر به سفارت آذربایجان، واقع در خیابان شریعتی  شروع به تیراندازی با اسلحه کلاشینکف نموده است که بلافاصله فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه عوامل در موقعیت سفارت حاضر شدند که پس از بررسی مشخص گردید:  فردی حدودا ۵۰ ساله با یکدستگاه خودرو پراید به همراه دو سرنشین دختر۱۴ ساله و پسر ۷ ساله به مقابل سفارت  به سمت درب سفارت حرکت و  با تهدید سرباز نگهبان که بدون اسلحه بوده وارد سفارت شده و شروع به  تیراندازی به سمت درب ورودی سفارت نموده که در این خصوص یک نفر کارمند مرد۴۳ ساله سفارت فوت و ۲ نفر کارمند دیگر۳۰ الی ۳۵ ساله که یک نفر از ناحیه دست و  پا مورد اصابت گلوله و نفر دیگر مورد ضرب و جرح قرار گرفته که با حضور سریع و به موقع عوامل انتظامی و اطلاعاتی و امدادی سریعا نفرات مصدوم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند‌.

🔹شایان ذکر است با حضور شخص فرمانده انتظامی تهران بزرگ در داخل سفارت، موضوع و علت انگیزه در حال بررسی می باشد، اما به گفته برخی منابع علت موضوع شخصی و ناموسی بوده است و ضارب نیز بلافاصله توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است.

#صریح_خبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi