پایگاه خبری صریح خبر
20:42:42 - شنبه 23 سپتامبر 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واکنش پلیس به ویدیوی پرتاب باتوم از سوی مامور راه
حرکت خطرناک مامور راهور و پرتاب باتوم
در پی انتشار فیلمی از برخورد یکی از کارکنان پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با راکب موتور سیکلت، بلافاصله پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا دستور ویژه‌ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلف یا متخلفین صادر کرد

اطلاعیه پلیس راهور: در پی انتشار فیلمی از برخورد یکی از کارکنان پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با راکب موتور سیکلت، بلافاصله پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا دستور ویژه‌ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلف یا متخلفین صادر کرد. بررسی‌های اولیه نشان داد که اولاً موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک بوده است و ثانیاً راکب متخلف موتورسیکلت نه تنها به ایست مأمور توجهی نکرده بلکه با حرکات نامتعارف موجب اخلال در نظم عبور و مرور و آسایش شهروندان حاضر در معابر عمومی شده است.

متأسفانه مأمور حاضر در صحنه برای متوقف کردن موتورسوار متخلف و هنجارشکن مبادرت به اقدام نامتعارف (پرتاب باتوم) کرده است. پلیس راهور ضمن پایبندی و تاکید بر اجرای دقیق قانون و برخورد قانونی با متخلفین، نه تنها به هیچ عنوان این‌گونه رفتارهای غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند، بلکه قطعاً با مأمور و راکب متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد کرد و تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا مانع تکرار این نوع رفتارهای نامتعارف شود.

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi