پایگاه خبری صریح خبر
13:30:27 - یکشنبه 15 مه 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اظهار نظر فرماندار تالش و معاون وی در مورد سفر هاشمی به گیلان
سفر بزرگان یک فرصت است و نباید به حاشیه برد / این گونه سفرها و حضور ها را مغتنم شمرده و استقبال کنیم
همچنین فرماندار تالش در بخش دوم سخنان خود اشاره به سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سفر حضور بزرگان نظام در گوشه کنار کشور یک فرصت است و بایستی از اینگونه فرصتها بخوبی استفاده کرد.

 به گزارش صریح خبر  اولین جلسه شورای اداری با حضور ائمه جمعه های شهرستان ، اعضای شورای تامین شهرستان ، معاونین فرمانداری ، بخشداران ، شهرداران تابعه و کلیه مدیران دستگاهای اداری و نهادها به ریاست علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش صبح روز پنج شنبه در سالن ایثار شبکه درمان و بهداشت شهرستان تالش برگزار گردید.

۱۱۰

فرماندار تالش در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت حضرت امام سجاد (ع) و اعیاد شعبانیه و خاطره شهدای مدافعین حرم گرامی داشته و گفت : برگزاری شکوهمند کنگره شهدای استان در رشت و برنامه های شهرستانی آن به خوبی و با شکوه تمام برگزار گردیده که لازم است از دست اندرکاران آن تقدیر شود .

مهندس علی فتح اللهی گفت : حماسه بزرگ ۷ اسفند با برگزاری یک انتخابات پر شور و آرامش بخش بار دیگر برگ زرینی در کارنامه جمهوری اسلامی ایران رقم خورد .

در ادمه مهندس فتح اللهی تاکید کردند : مدیران اجرایی باید از کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم شریف و همیشه در صحنه ارائه دهند.و مشکلات را شناسایی و برای حل آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 همچنین فرماندار تالش در بخش دوم سخنان خود اشاره به سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سفر حضور بزرگان نظام در گوشه کنار کشور یک فرصت است و بایستی از اینگونه فرصتها بخوبی استفاده کرد.

مهندس فتح اللهی افزود : نباید سفرهای بزرگان را که می تواند یک برکت برای استان و شهرستان باشد رابه حاشیه راند.

در ادمه امام جمعه بخش حویق حجت الاسلام و المسلمین غضنفری  با روایت از امام سجاد (ع) به برخی از مشکلات بخش حویق از قبیل : استقرار آموزش و پرورش ، درمانگاه شبانه روزی و نوسانات برق ، آب پرداخت که از مباحث و خواسته های دیگر امام جمعه بخش حویق در سخنان خود بود .

همچنین موسوی مدیر جهاد کشاورزی به ارائه گزارش از آخرین وضعیت مزارع کشاورزی پرداختند و خاطر نشان کردند با تسطیح اراضی و آماده سازی ذهکشی ها توسط امور آب وآبیاری امسال از نظر خشک سالی مشکلات زیادی نخواهیم داشت.

در ادامه سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار به ارائه مطالبی پرداختند: سید محمدی با اشاره به سفر اخیر آیت اله هاشمی به استان ، این سفر را منشاء خیرو برکت برای گیلان دانست .

وی گفت : این حق مسئولان کشوری است که هر جا و هر وقت خواستند به گوشه و کنار کشور برای بازدید و دیدار با مردم بروند .

سید محمدی با بیان توضیحاتی از مقام معظم رهبری در خصوص آیت اله هاشمی وی را یکی از بزرگان نظام خوانده و گفت : آیت اله هاشمی خیلی قبل تر از آنکه امثال من و شما به دنیا بیاییم ثروت خود را برای پیروزی انقلاب هزینه کرده و به زندان رفته است .

معاون سیاسی فرمانداری تالش همچنین گفت : ما گیلانی هستیم و گیلانی ها بویژه تالشی ها به مهمان نوازی مشهور هستند و این گونه سفرها و حضور ها را مغتنم شمرده و استقبال کنیم .

وی در ادمه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفتند : به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یک سال باقی مانده و در این راستا ضمن تقویت همدلی و همگامی با سیاستهای دولت برای تحقق اهداف دولت بایستی تلاش کنیم .

وی همچنین افزود مخالفان دولت در موفقیت های بزرگ بدست آمده توسط دولت تدبیر و امید را بر نمی تابند و به دنبال القاء یاس و نامیدی به مردم هستند.

سید محمدی موفقیت در عرصه دیپلماسی و حضور کشورهای توسعه یافته برای برقراری ارتباط با ایران در دوره پسابرجام و اجراء طرح بزرگ سلامت در حوزه درمان ، ایجاد ثبات اقتصادی و کنترل تورم را از توفیقات بزرگ  دولت تدبیر و امید دانسته و افزود :  همه اینها در حالی است که دولت تدبیر و امید وارث خرابیها و مشکلات و بی تدبیرهای متعددی از دولت گذشته است.

  1. میر   جولای 21, 2016  

    سلام
    خواهشمندام مسولین بخش کرکانرود آقای اولیایی بخشدار محترم کرکانرود وفرماندار محترم تالش آقای فتح الهی در مورد اینکه دریاچه نءور تحت حفاظت منابع طبیعی تالش باشد کاری بکنند همین هفته گذشته منابع طبیعی اردبیل اقدام به تابلوزدن در محدوده این دریاچه کردند لطفا اجازه ندهید این موهبت الهی وخاک تالش براحتی جزء اردبیل شود

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi