پایگاه خبری صریح خبر
11:29:55 - سه‌شنبه 12 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پس از تذکر امام جمعه اسالم :تاکید مجدد معاون سیاسی فرمانداری تالش در خصوص حجاب
سید محمدی : مدیران طرح های ساحلی در تعمیق و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و نماز کوشا باشند
به گزارش صریح خبر سومین جلسه ساماندهی سواحل به ریاست سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و اعضای ذیربط در سالن اجتماعی فرمانداری تالش برگزار شد . سید جلال سید محمدی با تقدیر و تشکر از تلاشهای بخشداران ، شهرداران ، مدیران طرحهای ساحلی و امداد ونجات در ایام تعطیلات اخیر گفت […]

۱۱۱۲

به گزارش صریح خبر سومین جلسه ساماندهی سواحل به ریاست سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و اعضای ذیربط در سالن اجتماعی فرمانداری تالش برگزار شد .

سید جلال سید محمدی با تقدیر و تشکر از تلاشهای بخشداران ، شهرداران ، مدیران طرحهای ساحلی و امداد ونجات در ایام تعطیلات اخیر گفت : با فعال سازی درست و بهنگام طرح های ساحلی شهرستان ، آماده استقبال از گردشگران باشیم .

معاون سیاسی افزود : حضور ناجیان غریق در نقاط خطر آفرین از تاریخ ۱۵/۴/۹۵ در سواحل مستقر شده  و اداره ورزش و جوانان در انتخاب این ناجیان دقت عمل لازم را داشته باشند .

وی گفت : ایجاد طرحهای ساحلی روستایی با مدیریت دهیاران در روستاهی ساحلی از برنامه هایی است که مورد اجرا قرار می گیرد .

سید محمدی افزود : دهیاران ساحلی راههای منتهی به نقاط خطر آفرین را مسدود کرده و نقاط خطر آفرین را تحت پوشش و فعالیت داشته و با ناجیان غریق همکاری لازم داشته باشند .

معاون سیاسی فرمانداری تالش به تقویت برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در طرحهای ساحلی اشاره کرده و گفت : برگزاری جنگهای هنری شبانه و اجرای موسیقی های محلی و سنتی در طرحهای ساحلی و همچنین اجرای جشنواره های بومی محلی و سنتی و ورزشهای بومی در برنامه های طرحهای ساحلی قرار گرفته و اجرا شود تا جذابیت های طرحهای ساحلی بین مردم بالا رود .

وی همچنین افزود : مدیران طرحهای ساحلی در تعمیق و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و نماز و شعائر دینی و مذهبی با انجام تبلیغات میدانی و فعالیتهای فرهنگی کوشا باشند .

سید محمدی در ادامه گفت : رفع نواقص طرحهای ساحلی ، بالا بردن ضریب امنیت در طرحها ، مرمت و راه اندازی شناگاها و ارائه خدمات رفاهی مناسب توجه به بهداشت در طرحها از موضوعاتی است که مدیران طرحها بایستی در اولویت کارهای خود قرار دهند .

لازم به اشاره است شهرستان تالش دارای ۷ طرح ساحلی و ۱۶ منطقه حادثه خیز ساحلی است .

همچنین سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش در جلسه حجاب و عفاف شهرستان با اشاره به وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه  اظهار داشته بود رعایت حجاب برای همه مردان و زنان لازم و واجب است  و مسولین در این زمینه جامعه را رصد کنند

لازم به ذکر است حجت الاسلام جدایی امام جمعه اسالم نیز در  خطبه های این هفته نماز جمعه  این بخش در خصوص رسیدگی به وضعیت حجاب مسافران در طرح های ساحلی شدیدا متذکر شده بودند  و از مسولین تقاضای رسیدگی به این موضوع را کرده بودند

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi