پایگاه خبری صریح خبر
13:21:59 - یکشنبه 17 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید عضو مجلس خبرگان رهبری بر مبارزه با موقوفه خواری
عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان بر مبارزه با موقوفه خواری و ایستادگی در مقابل موقوفه خواران تاکید کرد.

تاکید عضو مجلس خبرگان رهبری بر مبارزه با موقوفه خواری

به گزارش صریح خبر  در این دیدار که در محل دفتر مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان برگزار شد، حجت الاسلام احمد پروایی  نماینده مردم تالش در مجلس خبرگان رهبری ضمن حمایت از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت : بنده از زمانی که در قم بسر می بردم و مبلغ بودم با اوقاف همکاری مستمر و نزدیکی داشتم که این خود سعادت بزرگی است.

وی افزود : من از کارهای انجام شده در اوقاف گیلان بسیار راضی و خرسند هستم و از استقامت و ایستادگی مجموعه اوقاف در مقابل فشارهایی که از سوی موقوفه خواران وارد می شود تشکر و قدردانی می کنم.

پروایی گفت : اوقاف گیلان باید در برابر تمامی آنانی که قصد دست درازی به حقوق موقوفات را دارند و منافع مادی و معنوی را برای خود می خواهند به شدت مبارزه کند و ما هم به عنوان مجلس خبرگان رهبری از هرگونه اقدام عملی حمایت خواهیم کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد : اقداماتی نظیر بروز رسانی اجاره ها، پیگیری مسائل عمرانی ، مبارزه با موقوفه خواران و تربیت حافظان قرآن در سطح اوقاف گیلان که امروزانجام شده است بسیار درخشنده و ممتاز است.

وی در پایان تاکید کرد: اینجانب به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبری آماده هرگونه همکاری و همیاری در خصوص تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف در میان مردم هستم.

حجت الاسلام عادلی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در این دیدار خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه جزو دستگاه های ولایی نظام است که با تغییرات سیاسی دستخوش تغییرات نمی شود  و ریاست سازمان نیز نماینده مقام معظم رهبری است.

وی افزود : سازمان اوقاف و امور خیریه بدلیل حضور در ۴ حوزه مهم فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی بسیار فعال  است و بحمدالله مجموعه دست اندرکاران آن تا کنون توانسته است گام های بسیار موثر و تاثیرگذاری بردارد.

عادلی همچنین با اشاره به تعداد وقف ها در سالیان اخیر در استان گیلان افزود : با انجام کارهای زیربنایی و تبلیغات مناسب و عمل امینانه به نیات واقفین ما توانستیم تعداد وقف های استان را از سالی ۸ مورد به متوسط ۵۰ مورد برسانیم همچنین با پرورش بیش از ۸۳ هزار نفر از حافظان قرآن کریم و درخشش در سطح کشور توانستیم امسال میزبان مسابقات کشوری قرآن کریم در استان باشیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان تصریح کرد : در بحث عمرانی بقاع متبرکه نیز ما بیش از ۳۰۰ پروژه از جمله امامزادگان آستارا، امامزاده هاشم، خواهر امام، امامزاده اسحاق و ابراهیم، آقاسیدجلال الدین و … را با وجود محدودیت منابع مالی در دست اجرا داریم.(راسخون )

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi