پایگاه خبری صریح خبر
15:53:56 - جمعه 19 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش در واکنش به اظهارات صوفی
شورای نگهبان توانایی و وظیفه رد صلاحیت را دارد و این طبق قانون است. آیا نمی دانید و یا خودتان را به جهالت زده اید
صحبتی دیروز زده شده)) کسی حق ندارد کاندیدای مردم را رد صلاحیت کند این مانند قضیه ۲۸ مرداد شوم است)) اولاً کاندیدای مردم یعنی چه؟ ثانیاً: کدام شخص رد صلاحیت می کند-شورای نگهبان منظور است؟

IMG_20160819_155005
حجه الاسلام و المسلمین انصاری امام جمعه شهرستان تالش در ادامه مبحث هفته های پیش در رابطه بامضررات ماهواره بیان نمودند: ماهواره به طور هدفمند عفت، غیرت و روابط خانوادگی سالم را نشانه گرفته است و از جمله آثار تخریبی آن: ایجاد اختلاف خانوادگی و شکستن حریم خانواده، ازبین بردن حیا و عفت، عادی سازی روابط دختر و پسر ، بی توجهی فرزندان به والدین و وارونه جلوه دادن حقایق سیاسی و اجتماعی است.
ایشان با اشاره به روز جهانی مسجد بیان نمودند: در این هفته و به خصوص در این روز باید به امورات مساجد به صورت ویژه توجه گردد و امام جماعت محوری را در منطقه فعال کرد و مسجد علاوه بر مکانی برای عبادت، مکانی آموزشی، علمی است و کارکرد های اجتماعی زیادی دارد.
ایشان همچنین ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان متعهد، بیان نمودند: علم پزشکی به حدی مهم است که پیامبراکرم(ص) علم را به دوگونه تقسیم کرده اند: ۱- علم دین ۲- علم بدن
حجت الاسلام و المسلمین انصاری ضمن اشاره به دوم تا هشتم شهریور آغاز هفته دولت بیان نمودند: در این هفته مسئولین به بیان گزارش کارهای خود می پردازند و چند نکته و تذکر مهم در هفته دولت: ۱- توجه به اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات بیکاری و آسیب های اجتماعی است. ۲- ارائه آمار صحیح به مردم بدهند و حداقل مرکز و مبدا آمار را ارائه بدهند اگر در ارائه آمار مبالغه کنند مردم از کار آنها دل سرد می شوند ۳- طرح هایی که قبلاً افتتاح شده اند را دوباره افتتاح نکنند( در سال های پیش شاهد این موضوع بوده ایم).
هفته دولت بهانه خوبی است برای دولت خدمت گزار تا مسئولین به صورت جدی مشکلات چوکا را پیگیری کنند و این هفته راه اندازی شود و همچنین صنایع چوب اسالم، شفارود راه اندازی شوند.
سیل اخیر خسارت زیادی به کشاورزان وارد کرده است که در این هفته حداقل حداقلی را جبران نمایید.
امام جمعه شهرستان تالش در ادامه خطبه دوم بیان نمودند: تقدیر و تشکر از عومل دعای ندبه که در برگزاری مرسام دعای ندبه با تلاش فراوان محل برگزاری را آماده کردند.
جلسه ای که دیروز در سالن معراج ارشاد بود، اینکه احزاب آزاد باشند در همایش گرفتن و گردهمایی و سخنان خود را بی پروا بگویند کاملاً مناسب جمهوری اسلامی است و هر کس و حزبی باید بتواند آزادانه مطالب خودش را بگوید ولی تشویش اذهان و منحرف کردن مردم از راه راست کار درستی نیست و نباید سخنانی گفته شود که شبهه انگیز هستند مخصوصا از زبان اشخاصی که قبلا وزیر بوده اند.
صحبتی دیروز زده شده)) کسی حق ندارد کاندیدای مردم را رد صلاحیت کند این مانند قضیه ۲۸ مرداد شوم است))
اولاً کاندیدای مردم یعنی چه؟ ثانیاً: کدام شخص رد صلاحیت می کند-شورای نگهبان منظور است؟
ثالثا هر نهادی وظیفه ای دارد مجلس- شورای نگهبان، مجلس خبرگان.
شورای نگهبان توانایی و وظیفه رد صلاحیت را دارد و این طبق قانون است.
آیا نمی دانید و یا خودتان را به جهالت زده اید که هر دو برای کسی که وقتی وزیر نظام جمهوری اسلامی بوده است زشت است.
این گونه اجمال گویی درست نیست توصیه می کنم وقتی چنین مراسمی گرفته می شود مبادا کاری کنیم که در روز قیامت پشیمان شویم از کارمان.

IMG_20160819_155005 IMG_20160819_155009 IMG_20160819_155001 IMG_20160819_154958

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi