پایگاه خبری صریح خبر
15:10:44 - شنبه 27 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۸+۱ مدیر نمونه شهرستان تالش معرفی شدند +اسامی
در پایان مراسم از ۸ مدیر نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان و ۹۲ کارمند نمونه ادارات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 ۱۱۵

به گزارش صریح خبر مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان  صبح روز پنج شنبه ۴ شهریور در سالن  معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  تالش برگزار شد.

مهندس علی فتح اللهی فرماندار تالش  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر گفت: خدمت در نظام اسلامی عبادت است و باید بصورت شبانه روزی در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم شهید پرور و ایثارگر تلاش کنیم.

وی افزود:تکریم ارباب رجوع ،رعایت مقررات اداری ،حضور بموقع در اداره ، رعایت شئونات اداری و اسلامی از اهم وظایف کارکنان می باشد و باید در انتخاب کارمند نمونه به این فاکتور ها توجه شود.

مهندس فتح اللهی  خاطر نشان کرد:مدیران ادارات باید با همکاری کلیه کارکنان در محیط اداره صفا و صمیمیت را بوجود آورده و با توجه به انتقاد ها نقاط ضعف را رفع و در جهت ایجاد نقاط قوت تلاش نمایند.

فرماندار تالش در ادامه سخنانش با ارائه آمار مقایسه ایی پروژه ها در سال ۹۲ و ۹۳ و  ۹۴و ۹۵ هفته دولت خاطر نشان کرد : بحمدالله با همت و تلاش دولتمردان تدبیر و امید و حمایت های رهبر معظم انقلاب پیشرفت های  چشمگیری هم از لحاظ تعداد پروژه ها و هم از لحاظ رقم اعتباری داشته ایم.

قبل از سخنرانی فرماندار تالش حجت الااسلام والمسلمین پروایی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت : کسی که خدمتگزار صادقی برای مردم و مومنین باشد هیچ وقت از قلب و فکر مردم بیرون نمی رود و شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو در این زمینه برای مسئولان هستند .

پروایی با بیان اینکه مردم قدردان زحمات دولت هستند گفت : در روایت دینی ما آمده که بر طمشکلات مومنان و مسلمانان از نظر عظمت ، کمتر از زیارت حرم سید الشهدا (ع) نیست و این نگاه دین ما به خدمت به خلق خداست .

در پایان مراسم از۸ مدیر نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان و ۹۲ کارمند نمونه ادارات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

۸میدر نمونه شهرستان تالش به شرح زیر مباشند :

 صابر اکبری               مدیر امور آبفار شهرستان تالش

حسین باذلی              رئیس راه و شهرسازی تالش

علی اصغر احمدی         هلال احمر

سلطانی                      شیلات

عباسی                      تامین اجتماعی اسالم 

صحبت زاده              بهزیستی

تعلیمیان                     اداره آب منطقه ای (آب غرب دور گیلان)

زاد امیری                 بیمه سلامت

لازم به ذکر است  چون در شهرستانها اداره  نوسازی مدارس وجود ندارند و نیز در سال سال نودوچهار  اداره نوساز ی مدارس در شهرستان تالش فعالیت زیادی داشته است از

مقدم     مدیر کل نوسازی مدارس   نیز تجلیل شد تا جمع مدیران تجلیل شده به ۸ +۱ برسد

۱۱۳ ۱۱۴ ۱۱۵ ۱۱۶ ۱۱۷ ۱۱۸ ۱۱۱_۰ ۱۱۲

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi