پایگاه خبری صریح خبر
21:38:23 - چهارشنبه 23 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرمربی چوکا:کارخانه چوکا هیچ قدمی برای این تیم برنداشته/پیگیری نماینده در حد حرف است
سرمربی چوکا تاکید کرد: ما هم شنیدیم که نماینده تالش و کارخانه چوکا پیگیر کار هستند که این موضوع در حد حرف و حدیث است و تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده است و تا این جای کار یاری مدیرعامل باشگاه چوکا به تعهدات خود عمل کرده است

images-2
به گزارش خبرگزاری صریح خبر ابراهیم عبدالهی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تالش اظهار داشت: کارخانه چوکا برای تحت پوشش قرار دادن تیم فوتبال چوکا هیچ قدمی بر نداشته و هیچ اقدامی انجام نداده است و فعلا در حد حرف است؛ البته امیدواریم هر تغییر و تحولی که صورت گیرد در جهت بهبود وضعیت باشگاه باشد.
سرمربی چوکا تاکید کرد: ما هم شنیدیم که نماینده تالش و کارخانه چوکا پیگیر کار هستند که این موضوع در حد حرف و حدیث است و تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده است و تا این جای کار یاری مدیرعامل باشگاه چوکا به تعهدات خود عمل کرده است و با توجه به این که اکثر باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و بدهکار هستند در تیم ما هیچ دغدعه‌ای در بحث مالی وجود ندارد و تمام حقوق و پاداش بازیکنان پرداخت شد که از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنیم.
عبدالهی‌نژاد تصریح کرد: سال گذشته سال خوبی برای چوکا بود. در ۱۶ بازی اخیر ما فقط یک شکست در کارنامه داشتیم و با این‌که دیر شروع کردیم تنها باخت ما در هفته دوم رقم خورد و از مرحله اول لیگ مناطق با کسب عنوان قهرمانی صعود کردیم.
وی گفت: در لیگ دسته سوم از ۶ بازی اول فصل خود یک تساوی و ۵ پیروزی کسب کردیم که آمار بدی نیست و در تیم جو صمیمی حاکم است لذا از روز ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین تمرینات چوکا تعطیل بود که از فردا در ورزشگاه پوریای ولی تمرینات ما در سال جدید آغاز می‌شود.
سرمربی چوکای تالش با اشاره به اینکه روز ۹ فروردین در جویبار به مصاف تیم ۱۹ امتیازی شهید کریمی جویبار می‌رویم افزود: امیدواریم با یک بازی هجومی در مصاف با این تیم فیزیکی مازندرانی با سه امتیاز برگردیم و این تیم را از کورس صعود خارج کنیم تا با توکل به خدا دو تیم گیلانی چوکای تالش و شهرداری فومن از گروه شمال به لیگ دسته دوم صعود کنند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi