پایگاه خبری صریح خبر
2:49:33 - جمعه 9 آگوست 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام تبریک فرماندار تالش به مناسبت روز خبرنگار
سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید “محمود صارمی” به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

دنیای امروز و قرار گرفتن بشر در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از هر موقعیت و زمان دیگری وابسته به اطلاع‌رسانی و آگاهی است. در فضایی که دشمن آگاهی و فهم مردم را هدف گرفته، خبرنگاران می توانند با رعایت منافع ملی، شان و جایگاه و شخصیت افراد و حریم های اخلاقی و خصوصی، رسالت خود در مهندسی انتقال پیام های صحیح به جامعه به بهترین نحو ایفا کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و جامعه خبری شهرستان تالش تبریک و شادباش می گویم. امید آن که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه ای در رسانه ها و به حاشیه راندن مسائل فرعی، مسیر رشد و توسعه این خطه و ارتقای شاخص های کلان اقتصادی و اجتماعی این شهرستان مستعد، بیش از پیش هموارتر شود.

سید عیسی مهدوی
فرماندار شهرستان تالش

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi