پایگاه خبری صریح خبر
20:17:28 - پنج‌شنبه 7 مه 2020
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدایی ۱۰۰ میلیون تومانی بنیاد علوی به نیازمندان شهرستان تالش با پیگیری #دکتر_حسن_زاده
  صبح امروز پنج شنبه مورخه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ فرماندار تالش به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در دفتر امام جمعه تالش ۵۰۰ عدد کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اهدایی بنیاد علوی به امام جمعه تالش و به دبیر سپاه ناحیه تالش تحویل داده شد . به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، […]

 

صبح امروز پنج شنبه مورخه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ فرماندار تالش به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در دفتر امام جمعه تالش ۵۰۰ عدد کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اهدایی بنیاد علوی به امام جمعه تالش و به دبیر سپاه ناحیه تالش تحویل داده شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش ، در ادامه طرح مواسات و همدلی به دستور مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندانی که در شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند بخشی از نیاز های این عزیزان جبران شود . به درخواست سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش از بنیاد علوی مستقر در تهران جهت کمک به نیازمندان شهرستان با پیگیری دکتر حسن زاده معاون دادگستری استان تهران این امر خداپسندانه محقق شد و به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از بنیاد علوی به شهرستان اختصاص یافت .

امام جمعه شهرستان تالش در این دیدار از همه عزیزانی که در این امر خداپسندانه سهیم هستند تقدیر و تشکر کرد بویژه از فرماندار تالش به جهت درخواست و مکاتباتی که با بنیاد علوی جهت دریافت کمک های نقدی و همچنین از دکتر حسن زاده با پیگیری های که صورت داده بوده اند تشکر کرد .

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi