پایگاه خبری صریح خبر
20:54:12 - پنج‌شنبه 7 مه 2020
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون استاندار خبر داد
بهره برداری از پل اسالم در دهه فجر
اوسط مقدم از آغاز عملیات اجرایی احداث پل اسالم که بر اثرسیل تخریب شده بود، خبر داد و گفت: این پل تا دهه فجر آماده بهره برداری می شود.

 

اوسط مقدم از آغاز عملیات اجرایی احداث پل اسالم که بر اثرسیل تخریب شده بود، خبر داد و گفت: این پل تا دهه فجر آماده بهره برداری می شود.

علی اکبر اوسط مقدم معاون عمرانی استانداری گیلان امروز(یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت) به همراه سید عیسی مهدوی فرماندار تالش و ساحره میر سیدی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و نماینده های امور آب استان از روند اجرایی پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

«علی اکبر اوسط مقدم» در جریان این بازدید ها از آغاز عملیات اجرایی احداث پل اسالم که بر اثرسیل تخریب شده بود، خبر داد و گفت: این پل تا دهه فجر آماده بهره برداری می شود.

معاون عمرانی استانداری گیلان خواستار احداث پل عابر پیاده در جوار پل موقت داخل شهر شد و افزود: عملیات احداث این پل عابر پیاده باید هرچه سریعتر آغاز شود تا مردم بتوانند با خیال راحت از روی آن رفت و آمد کنند.

وی تصریح کرد: تقاطع غیر هم سطح اسالم که در تعهدات حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه گیلان هست باید اجرا کند.

اوسط مقدم از تخصیص اعتبار برای احداث راه روستایی خانقاه بخش اسالم خبر داد و گفت: این راه روستایی بر اثر سیل تخریب شده بود که با تخصیص اعتبار عملیات احداث آن اجرایی می شود.

معاون عمرانی استانداری گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت سردهنه املاک کشاورزی روستای صوفیه دغن نیز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اعتبار احداث پل امید در کمربندی تالش اختصاص داده شده که باید عملیات آن اجرایی شود،گفت: اگر پیمانکار پروژه ساخت این پل را انجام نمی دهد شهرداری قرار داد آن را فسق کند و عملیات احداث آن را به پیمانکار دیگری واگذار کند تا شاهد بهره برداری هرچه سریعتر از پل امید باشیم.

اوسط مقدم گفت: کارخانه کمپوست زباله تالش نیز در حال ساخت است و ان شالله با بهره‌ برداری از این پروژه علاوه بر جلوگیری از تخریب و نابودی محیط‌ زیست، از منافع اقتصادی و تولیدات این کارخانه نیز بهره‌مند خواهیم شد،
مردم تالش شایسته بهترین خدمات هستند.

«سید عیسی مهدوی» نیز در جریان این بازدید ها، اظهارکرد: دولت تدبیر و امید به تالش نگاه ویژه داشته و ما شاهد پیشرفت های خوبی در بخش های مختلف در این شهرستان هستیم.

فرماندار تالش با بیان اینکه مردم این شهرستان شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: مسئولان باید از هر فرصت و ظرفیتی برای خدمت به ولی نعمتان خود استفاده کنند.

مهدوی در پایان از معاون عمرانی و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در سفر به تالش و بررسی مشکلات این شهرستان تقدیر و تشکر کرد

🗓 ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

#فرمانداری_تالش

#صریح_خبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi