پایگاه خبری صریح خبر
21:21:54 - یکشنبه 14 نوامبر 2021
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
متولیان بی درد آردونان !!!!!
پس از درج گزارش صریح خبر از گرانفروشی نان وعدم کیفیت مناسب نان و فروش پلاستیک در کنار نان با قیمتی گزاف تر ، از عالم و آدم صدا و پاسخ شنیدیم الا متولیان اصلی این معضل که داد شهروندان را در آورده است.

متولیان بی درد آردونان !!!!!

پس از درج گزارش صریح خبر از گرانفروشی نان وعدم کیفیت مناسب نان و فروش پلاستیک در کنار نان با قیمتی گزاف تر ، از عالم و آدم صدا و پاسخ شنیدیم الا متولیان اصلی این معضل که داد شهروندان را در آورده است.

امام جمعه شهر در تریبون عبادی و سیاسی اش از این بی کفایتی و بی عرضگی شکایت نمود.

مدیرکل صمت دستور ویژه صادر کرد.

دادستان قول بررسی داد اما اتحادیه و اداره صمت تالش شکایت مردم که هیچ ،اعتراض مسئولان را نیز بی ارزش قلمداد می نمایند.

در تازه ترین نظریه معاون برنامه ریزی قول بررسی داده اند اما مردم اندیشمند تالش می دانند که این وعده این مسئول محترم نیز مانند سایر وعدها تو خالی و بی سرانجام خواهد بود.

هنوز معلوم نیست آن چند صد کیسه که در ماههای اخیر کشف شد ریشه اش کجاست؟؟

هرچند همین صریح خبر پای رئیس اتحادیه را به میان کشیده وخواستار توضیح شده بود اما نه تنها پاسخی دریافت نشد بلکه مورد هجمه نیز قرار گرفتیم.

توزیع نامناسب آرد بین نانوایان که معاون محترم بیان کردند را که ما نباید اصلاح کنیم خودشان همین تقسیم را انجام داده اند که رئیس محترم اتحادیه دوبرابر عرف معمول سایر نانوایان سهمیه آرد تحویل می گیرد .

آیا مردم باید آستین بالا بزنند آرد پارتی بازی شده ایشان را کم کنند یا مسئولی که میلیونها تومان حقوق میگیرد؟؟؟

معاون محترم لازم نیست برای همه نانوایان خط و نشان بکشند کافی است به اعضای هیات رئیسه اتحادیه و تعداد آردشان وکیفیت پخت نان شان و ساعت پخت نان شان بپردازند مابقی پیش کش.

سکوت اتحادیه در این اعتراضات گسترده بی کم فروشی و گرانفروشی و دادن امتیازات بی حساب کتاب که فریاد پیر و جوان زن ومرد و امام جمعه و علما و دانشجویان را درآورده تنها یک دلیل دارد و آن اینکه اتحادیه نانوایان تالش و مجموعه اداره صمت به عنوان عناصر اصلی این فضاحت می باشند.

وگرنه چگونه این همه دم ودستگاه عریض و طویل حاصلش می شود کم فروشی گرانفروشی و آرد خ فروشی قاچاق؟؟

اتحادیه نانوایان و اداره صمت باید شفاف اسامی نانوایانی را که طی سال گذشته آرد فوق العاده دریافت نموده اند اعلان عمومی کند.
اتحادیه و اداره صمت باید اسامی نانوایانی که به هر دلیل در طول سال گذشته فعالیتی نداشته اند اعلان عمومی کند.

صریح خبر صراحتا دیدگاه های خود را در این زمینه بارها به نظر مسئولان رسانده است اما جز حرافی و گفتار درمانی پاسخی درخور دریافت ننموده است .

شاید ورود امام جمعه بتواند تلنگری بر این عزیزان باشد هرچند بعید می دانیم

 

حمیدرضا قلی نژاد

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi