پایگاه خبری صریح خبر
19:31:03 - شنبه 1 ژانویه 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدید استاندار گیلان از مناطق آسیب دیده ناشی از وزش شدید باد گرم در تالش
گزارش خسارت ها به مقامات ملی ارائه شد
احداث پل اسالم و کنارگذر تالش از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجراست که بازدیدهایی از این طرح‌ها انجام شد.

استاندار گیلان از مناطق آسیب دیده ناشی از وزش شدید باد گرم در تالش بازدید کرد و گفت: گزارش خسارت ها به مقامات ملی ارائه شده و پیگیری جدی هم برای رفع مشکلات پیش آمده و هم موضوعات توسعه ای شهرستان صورت می گیرد
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (‌شنبه) پس از بازدید از مناطق مختلف آسیب دیده ناشی از وزش شدید باد گرم اخیر در شهرستان تالش در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارائه گزارش‌های اولیه از سوی فرمانداری در همان ساعات ابتدایی وقوع تندباد اظهار داشت: معاون عمرانی استانداری با همراهی مدیران کل مربوطه در شهرستان حضور یافتند و اقدامات اولیه مورد نیاز مردم منطقه اعم از رسیدگی به قطعی برق و مواردی از این دست پیگیری شد.
 وی با بیان اینکه کارشناسان بعد از عادی شدن شرایط برای برآورد خسارات در منطقه حاضر شدند، ادامه داد: خسارت‌ها بیشتر در زمینه آسیب به سقف منازل بود که گزارش آن برای مقامات ملی، ارسال و توضیحات مربوط نیز ارائه شد.
 استاندارگیلان بازدید امروز خود را به منظور رسیدگی به وضعیت و بررسی اقدامات انجام شده روزهای گذشته ذکر کرد
 دکتر عباسی یادآور شد: در مورد مدرسه شبانه روزی که در تندباد اخیر دچار آسیب شده بود، دستورات لازم برای تأمین وسایل گرمایشی و نیز مرمت و بازسازی این مرکز آموزشی داده شد.
 استاندار گیلان با اشاره به اینکه بخش دیگر خسارت‌ها از منابع مدیریت بحران تأمین می‌شود، اضافه کرد: هم بخش‌هایی که در تندباد اخیر دچار آسیب شده و هم بخش‌های توسعه‌ای شهرستان به صورت ویژه دنبال می‌شوند.
 وی در ادامه سخنانش در مورد دیگر مناطقی که امروز از آنها بازدید کرد، گفت: احداث پل اسالم و کنارگذر تالش از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجراست که بازدیدهایی از این طرح‌ها انجام شد.
 در جریان این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران و رئیسان دستگاه های اجرایی و سازمان های خدمات رسان استان نیز حضور داشتند.
دکتر عباسی همچنین از دبیرستان علی‌بن‌ابی‌طالب شهر لیسار و خوابگاه شبانه روزی آن ، بازدید و با دانش آموزان گفت وگو کرد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi