پایگاه خبری صریح خبر
12:02:48 - یکشنبه 16 ژانویه 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکیل جلسه کمیته ستاد بحران شبکه بهداشت و درمان شهرستان 
یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ در پی انتشار هشدار اداره هواشناسی مبنی بر کاهش دما هوا ، وزش باد و بارش ( برف ، باران ) کمیته بحران به ریاست دکتر بختیار حیدرنیا و اعضای ستاد بحران شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش تشکیل شد .  مدیر شبکه بهداشت و درمان : بر لزوم انتقال مادران باردار پرخطر که در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای هستند تاکید کردند . همه مراکز بهداشتی و درمانی از نظر تجهیزات و دارویی برای یک هفته تجهیز شوند . تیم های سلامت و بهورزان در محل خدمت خود حضور و آمادگی ارایه فوری خدماتی بهداشتی داشته باشند .

تشکیل جلسه کمیته ستاد بحران شبکه بهداشت و درمان شهرستان

 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ در پی انتشار هشدار اداره هواشناسی مبنی بر کاهش دما هوا ، وزش باد و بارش ( برف ، باران ) کمیته بحران به ریاست دکتر بختیار حیدرنیا و اعضای ستاد بحران شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش تشکیل شد .

 

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان :

بر لزوم انتقال مادران باردار پرخطر که در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای هستند تاکید کردند . همه مراکز بهداشتی و درمانی از نظر تجهیزات و دارویی برای یک هفته تجهیز شوند . تیم های سلامت و بهورزان در محل خدمت خود حضور و آمادگی ارایه فوری خدماتی بهداشتی داشته باشند .

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi