پایگاه خبری صریح خبر
14:38:08 - یکشنبه 6 فوریه 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آدرس غلط به رئیس جمهور و یک شوآف !!
به گزارش صریح خبر چندی پیش رئیس جمهور محترم به گیلان سفر کردند البته از جلسات برنامه ریزی شده قبل از سفر ایشان میشد پی برد که قرار است با ماست مالی همه چیز خوب نشان داده شود و البته چنین هم شد تا جایی که وزیر ورزش بعنوان نماینده دولت وضعیت را خوب برآورد کرد

مطالبات مردم از طریق سواحل به دریا ریخته شد؟

آدرس غلط به رئیس جمهور و یک شوآف !!

مگر هم اکنون مسئله اصلی مردم گیلان آزاد سازی سواحل است؟

با فرماندار و مدیر دولت قبل چراغ قوه برداشته و دنبال مسبب وضع موجود هستید؟

مگر آزاد سازی سواحل ، دستور رئیس جمهور یا بودجه آنچنانی میخواهد؟!

به گزارش صریح خبر چندی پیش رئیس جمهور محترم به گیلان سفر کردند
البته از جلسات برنامه ریزی شده قبل از سفر ایشان میشد پی برد که قرار است با ماست مالی همه چیز خوب نشان داده شود و البته چنین هم شد تا جایی که وزیر ورزش بعنوان نماینده دولت وضعیت را خوب برآورد کرد

رییس جمهور در این سفر با تعدادی از فرمانداران و مدیران دولت قبل دنبال عاملین وضع موجود میگشت!! و خبر نداشت که در گیلان داد مردم قبل از همه از همین انتصابات درآمده است و استاندار با رئیس ستاد دولت تدبیر و امید عکس یادگاری میگیرد!!

کسی از وضعیت اسفناک بیکاری در گیلان نگفت و داد نزد که جوانان گیلان از فرط بیکاری دچار یاس و ناامیدی شده آمد

تا ساحل رفته اند اما ساحلی که خالی از صیاد بود و کسی نپرسید این صیادان کجا هستند و در این فصل که همه باید دریا باشند چرا کسی صید نمی کند و نگفتند که پره های صیادی از بدهکاری ورشکسته شده اند

کسی کوه خواری و جنگل خواری را ندید یا نخواست یا نگذاشتند ببیند چون نمایش در ساحل راحت تر بود

تا سد شفارود رفتند و همه اش خلاصه شد به حقوق چند ماه مانده و کسی نپرسید چرا و چه کسانی عامل ضرر در این پروژه عظیم شده اند و دست چه کسانی در کار بوده و کسی بازخواست نشد؟!

کسی نگفت نصف خانه های مردم گیلان در نقشه منابع طبیعی است و مردم گرفتار شده اند

از جاده های مرگبار گیلان از قطار نیمه کاره از کمربندی های رها شده از پروژه های نصفه و نیمه کسی حرف نزد

فقط چند کارخانه را بزک کردند و به رئیس جمهور گفتند از کرامت شما اینجا که ورشکسته شده بود با کار جهادی بازسازی شد

حقیقتا شما سوار یک ماشین بشوی و مسیر رشت تا آستارا یا تالش را فقط طی کنی و بدون توقف بروی چهار تا پنج ساعت در این جاده آنهم اگر سالم برسی طول میکشد نمی دانم نمایندگان رییس جمهور چگونه ظرف چند ساعت به انزلی و تالش و آستارا رفتند و بازدید کردند و مشکلات را مرتفع کردند!!! دست مریزاد به چنین سرعت و کار جهادی !!

شک نکنید مدیران ارشد به جا مانده از دولت قبل دارند به رییش دولت و مدیرانش می‌خندند که اینها را عجب سرکار گذاشته ایم !!

باور کنید این مدیران بنفش آنقدر خوب نقش بازی کرده اند که یک مدیر کاملا بنفش ( فرماندار دولت قبل که از قضا در این دولت هم سرپرست فرمانداری شده ) برای تعرفه اش بعنوان فرماندار گفته شد در حق وی در دولت قبل اجحاف شده است یعنی در حق وی اجحاف شده که فرماندار بوده و احتمالا باید استاندار می شده است!!

حالا هم نمایش پرده آخر است با آدرس غلط دادن به رئیس جمهور که حریم ۶۰ متری دریا و سواحل باید آزاد سازی شوند ، با یک دستور رئیس جمهور و صدا و سیمای کاملا در خدمت استانداری به سواحل گسیل شدند و نمایش دادند که دیدید رییس جمهور آمد و دستور داد و ظرف مدت کوتاه انجام شد؟!!

مگر آزاد سازی حریم قانونی دریا ، دستور یک خطی رئیس جمهور یا بودجه خاصی میخواهد که در بوق و کرنا کرده آید که سفر رییس جمهور این چنین پربرکت بود؟!!!

بهرام سبزی

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi