پایگاه خبری صریح خبر
17:02:37 - شنبه 16 آوریل 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جناب آقای خوشحال
رییس ۱۶ ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که از قضا ملقب شده به اداره خوشحال
با سلام نمی دانم ثبات مدیریت در پیش شما چه تعریفی دارد ولی قطعا موافقید که فردی که ۱۶ سال در حوزه فرهنگ یک شهرستان مدیر است حتما باید عملکرد قابل قبولی داشته باشد و چندین کار ماندگار از خود بر جای گذاشته باشد نه اینکه تا دولت تغییر میکند با دست پاچگی و برای نمایش دنبال اجرای چند برنامه باشد!!

جناب آقای خوشحال

رییس ۱۶ ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که از قضا ملقب شده به اداره خوشحال

با سلام

نمی دانم ثبات مدیریت در پیش شما چه تعریفی دارد ولی قطعا موافقید که فردی که ۱۶ سال در حوزه فرهنگ یک شهرستان مدیر است حتما باید عملکرد قابل قبولی داشته باشد و چندین کار ماندگار از خود بر جای گذاشته باشد نه اینکه تا دولت تغییر میکند با دست پاچگی و برای نمایش دنبال اجرای چند برنامه باشد!!

حقیقتا هر چه نگاه میکنم جز اراضی و ابنیه در ییلاق و جلگه برای شخص حضرتعالی چیزی نمی بینم و حتما شما مطلع تر هستید و میتوانید به سوال جمعی از مردم من جمله هنرمندان و ادبا پاسخ دهید!

براستی با خود فکر نمی کنید چرا تالش با این همه هنرمند و خواننده و شاعر و بازیگر باید اداره ارشادش به این خلوتی باشد که دو سه نفری صبح می آیید و ظهر میروید؟ چرا جمعی از هنرمندان از این اداره فراری داده شده اند؟!

چرا تعداد کثیری از هنرمندان حاضر به همکاری با این اداره بدلیل حضور شخص شما نیستند؟!

فرهنگ تالش هیچ ، حداقل همان سالن آمفی تئاتر که به شما سپرده شده و فقط درآمد زایی میکنید را درست کنید چرا که زمستانش سرد و تابستانش بسیار گرم است و ممکن است کسی بگوید ، فردی که نمی تواند یک سالن را اداره کند چگونه میتواند فرهنگ یک شهرستان را اداره کند؟!!

حالا که حرف از ساختمان شد راستی چند سال است که در ساختمان اداره ارشاد سکونت دارید و در حیاط آن مرغ و تخم مرغ پرورش می‌دهید؟؛ یعنی کار فرهنگی از نگاه شما فقط پرورش مرغ و تخم مرغ بازی است؟!

ساختمان گفتیم یاد ساختمانتان در ناوان که در کنار اراضی بسیار زیاد شما که قطعا حاصل عرق جبین است افتادم که مبادا اینها مشغله شما را زیاد کرده و از کار فرهنگی دور شده آید اینها همه مبارکتان باد چرا که میدانیم برای خرید اینها پول لازم است همانگونه که برای کار فرهنگی نیز پول لازم است راستی بودجه فرهنگی تالش ، بودجه انجمن های مختلف چقدر است و چه میشود؟ یعنی در طول این ۱۶ سال نمی شد یک کار ماندگار انجام داد؟!

رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشوری که با تغییر نماینده و دولت مسئولین اتوبوسی می آیند و میروند شما مش سیاسی تان چیست که نه با تغییر نماینده و نه با تغییر دولت ، نگاه ها به تغییرتان معطوف نشد حقیقتا رازی هست که داخل جیب و پارچه و دستمال نگه داشته اید؟!

عالیجناب خوشحال امیدوارم که خاطرتان مکدر نشده باشد و ما را مخالف نپندارید چرا که ما نیز شنیده ایم برخی مدیران ،مخالفان و منتقدان را با برچسب و تهمت فراری میدهند یا با سفارش متن های خاص سعی در کم ارزش کردن انتقاد دارند الله اعلم اگر اینگونه باشد همینجا اعلام میکنم اینجانب بنده حقیر سرتاپا تقصیر خداوندم و شما بجای من قال دنبال ما قال باشید

و کفی بالله وکیلا

بهرام سبزی

ادامه دارد…

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi