پایگاه خبری صریح خبر
12:40:38 - سه‌شنبه 19 آوریل 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخواست های باشگاه سپیدرود از سازمان لیگ
یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و یکم لیگ ۲ در گروه الف بازی چوکا تالش – سپیدرود رشت دو تیم گیلانی است که قرار است ۶ اردیبهشت در استادیوم شهر تالش برگزار شود.

چند روز مانده به برگزاری این بازی باشگاه سپیدرود در نامه ای به سازمان لیگ خواستار اجرای قوانین حرفه ای در این بازی شده است. اما درخواست هایی که باشگاه سپیدرود از سازمان لیگ برای این بازی داشته است از این قرار است:

۱- ظرفیت ورزشگاه پوریای ولی تالش حداکثر ۳۰۰۰ نفر می باشد، که براساس آخرین دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان لیگ می بایستی ۳۰ درصد ورزشگاه یعنی حداکثر ۱۰۰۰ نفر هوادار دراستادیوم حضور داشته باشند، که براساس نامه شماره ۶۵۳/۲۲۰ مورخ ۲۴/۰۱/۱۴۰۱ ( پیوست) اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان این مورد مهم در بازی های قبلی داخل خانه چوکا رعایت نشده است.

 

۲- ۱۰ درصد از ظرفیت استادیوم باید به تیم مهمان (سپیدرود رشت) اختصاص داده شود و جایگاه پشت نیمکت تیم مهمان می بایستی به هواداران تیم مهمان داده شود و مازاد بر آن خالی و بدون حضور هواداران میزبان باشد.

۳- با توجه به حساسیت شرایط بازی تقاضای استفاده از داور و کمک داوران لیگ برتری و ناظر ویژه برای این مسابقه مورد تقاضا می باشد.

۴- انتظار دارد تا برای حفظ امنیت هواداران هر دو تیم به خصوص برقراری امنیت تیم مهمان، از نیروهای محترم یگان ویژه نیروی انتظامی استان در این مسابقه مهم بهره گیری شود.
۵-تقاضای کنترل تست دوپینگ از بازیکنان هر دو تیم مورد استدعاست.

۶- در صورتی که ورزشگاه پوریای ولی تالش به دلیل مشکلات سخت افزاری قادر به تامین قوانین سازمان لیگ برای میزبانی نمی باشد، درخواست می شود که این مسابقه در یک ورزشگاه جایگزین برگزار گردد.

گفتنی است تیم چوکا تالش با ۳۸ امتیاز مدعی قهرمانی در گروه الف و صعود مستقیم به لیگ یک است و تیم سپیدرود با ۳۱ امتیاز و حضور در رده ششم جدول کارش حتی برای صعود به مرحله پلی آف سخت است.

صریح خبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi